Kasteel de Vanenburg over hun klant- tevredenheid Kasteel de Vanenburg over hun klant- tevredenheid
Back Back Nieuws

Kasteel de Vanenburg over hun klant- tevredenheid

05 oktober 2022

Afgelopen voorjaar hebben ruim 100 organisatoren van events en bijeenkomsten meegewerkt het klantbelevingsonderzoek van Kasteel de Vanenburg. 'We zijn heel blij met alle eerlijke en open verhalen van onze gasten. Er zijn reacties genoemd waar we een grote glimlach van krijgen, zoals het actief meedenken in het verbeteren van ons aanbod, maar we kregen ook reacties waarbij onze blinde vlek naar boven komt. Daar zijn we ook blij mee, want met deze feedback kunnen we werken aan het verbeteren van onze huidige klanttevredenheidsscore van 8,7. Een onvergetelijke bijeenkomst: dat is waar we voor gaan!' Ze delen enkele highlights van hun onderzoek. 

Centrale ligging

Onze gasten kiezen voornamelijk voor ons vanwege de centrale ligging van ons 17e-eeuwse landgoed. Doordat we in het midden van het land zijn gelegen, is ons landgoed voor deelnemers van de door hen georganiseerde bijeenkomsten goed bereikbaar. Een ander deel van de gasten kiest echt voor de uitstraling en ambiance. Juist de sfeer die je ervaart zodra je ons landgoed betreedt, is uniek. 

De kleine details

Gastvrijheid wordt in de kleinste details opgemerkt, zoals paraplu’s die vlak voor de lunchpauze klaarstaan bij de zaal, tot aan een persoonlijk geregelde bewegwijzering naar de vergaderzaal toe of de lach van de tuinman bij aankomst. Ook de hotelkamers, vergaderarrangementen en vergaderzalen vallen goed in de smaak bij onze gasten. Er wordt ook waardering uitgesproken voor het contact de afgelopen jaren, vooral tijdens de pandemie. Een vertrouwensband opbouwen tijdens zo’n onzekere tijd blijkt erg waardevol. 

Verbeterpunten

Uiteraard blijven we ons graag ontwikkelen om uitmuntende klanttevredenheid te bereiken. Daarin nemen wij ook zeker de gekregen feedback mee. Zo missen onze boekers soms de gezichten van onze reserveringsmedewerkers op de dag van bijeenkomst. Er wordt veel waarde gehecht aan een vast aanspreekpunt op de dag. En ook na de bijeenkomst vinden onze gasten belangstelling en een warm contact erg prettig. Deze punten nemen wij graag mee de toekomst in.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!