De beste marketingliteratuur van 2023De beste marketingliteratuur van 2023
Back Back Nieuws

De beste marketingliteratuur van 2023

01 november 2023

De beste marketingliteratuur van 2023 op een rij. Platform Innovatie Marketing (PIM) heeft de genomineerden voor de Marketing Literatuur Prijs (MLP) van 2023 bekend gemaakt. PIM markeert met MLP een mijlpaal en nodigt marketingliefhebbers uit om het 20-jarig jubileum op 28 november 2023 te vieren bij ACE in Amsterdam. Een unieke kans om de grootste marketing goeroes van het afgelopen jaar te ontmoeten en exclusieve inzichten te verkrijgen.

 De MLP 2023-nominaties omvatten een scala aan innovatieve onderwerpen en benaderingen binnen de marketingwereld. Elk boek biedt unieke inzichten en perspectieven die de lat voor marketingliteratuur verhogen.

Jubileum gaat verder dan een uitreiking

Op 28 november 2023 viert de MLP haar 20-jarig bestaan met een buitengewoon event. Dit jaar overstijgt PIM de grenzen van een reguliere prijsuitreiking en biedt bezoekers de kans om enkele van de meest invloedrijke marketingexperts van het afgelopen jaar te ontmoeten. Bovendien zullen alle genomineerden het podium betreden om exclusieve inzichten te delen. Aanwezigen krijgen de gelegenheid om in break-out sessies te discussiëren over actuele vraagstukken in de marketingwereld. De middag/avond belooft een schat aan nieuwe inzichten, waardevolle contacten en de mogelijkheid om het succes van de marketingindustrie te vieren. Het is een gelegenheid die je simpelweg niet wilt missen.

Van oud-winnaars tot hoogleraren

De jury van 2023 wordt gevormd door een twaalftal marketingfanaten. Bestaande uit o.a. oud[1]winnaars, auteurs, marketingspecialisten, hoogleraren en marketingmedia, onder wie Hans Molenaar, Brecht Janssen, Max Kohnstamm, Merel Braakman, Arend-Jan Nijhuis, Roderick Mirande, Matthijs Van den Broek, Frank van Delft, Ruud Frambach, Dorien van der Heijden, Egbert Jan van Bel en Monique Brand Flu.

Club ACE biedt podium voor jubileum

Dit alles zal plaatsvinden in de inspirerende omgeving van de creatieve broedplaats Club ACE inAmsterdam, venue en hoofdkantoor van bureaugroep ACE.

Rogier IJzermans, CEO van ACE: ‘Ons vak verandert in rap tempo. Met de kennis van vandaag en de mindset van morgen brengen we het marketingvak samen verder. Een young & savvy mind is nooit uitgeleerd en stelt nieuwsgierigheid voorop. Samen pionieren we en leren we van elkaar. Daarom stellen we Club ACE graag open voor PIM, als een plek waar de creatieve industrie elkaar opzoekt voor kennisdeling. En als locatie waar verschillende disciplines, culturen en perspectieven samenkomen.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!