Brand Love People verscherpt propositie en website Brand Love People verscherpt propositie en website
Back Back Nieuws

Brand Love People verscherpt propositie en website

03 november 2023

Het niet-alledaagse marketingbureau Brands Love People scherpt haar propositie en in het verlengde daarvan haar website aan, door haar portfolio te differentiëren in drie gespecialiseerde divisies. Voor het creëren van unieke ervaringen voor klanten wordt gewerkt vanuit de divisies Events, New Loyalty en Activaties.

In een tijdperk van ‘consumenten schichtigheid’ en ‘reclamische eenheidsworst’ staan veel merken voor een grote uitdaging. Hoe kun je klanten nog echt verrassen en ze oprecht aan je merk binden. Brands Love People helpt merken hierbij door middel van events die verwonderen, nieuwe vormen van loyaliteit en opvallende activaties. De kernbelofte luidt dan ook: “Forget the ordinary. Experience the exceptional”.

Events – onvergetelijke momenten

Evenementen lenen zich bij uitstek voor het creëren van onvergetelijke momenten en het verrassen en binden van klanten en werknemers. Brands Love People voert daarom zowel events in opdracht uit, maar organiseert ook eigen events waarop klanten kunnen aanhaken. Zo organiseerde ze eerder dit jaar in samenwerking met Parc Broekhuizen in Leersum ‘Chefs at the Parc’, waar meer dan 60 Michelinsterren samenkwamen om de sterren van de hemel te koken. In september werd de exclusieve rally ‘Concours de Saveur’ gereden met verschillende gastronomische tussenstops. En deze winter staat een reeks kerstconcerten met Trijntje Oosterhuis op de planning

New loyalty – exclusieve & unieke ervaringen

De tijd van het traditionele punten sparen voor saaie cadeaus en steeds weer dezelfde toegangstickets en handdoeken is wat betreft Brands Love People voorbij. In plaats daarvan zetten ze in op exclusieve en unieke ervaringen die een blijvende indruk achterlaten. Ieder loyaliteitsprogramma moet volgens Mathijs Heijting – oprichter van Brands Love People – dan ook voldoen aan 4 randvoorwaarden: uniek, verrassend, passend bij het merk en persoonlijk. New Loyalty is er voor merken die oprecht geloven in de kracht van langdurige relaties.

Activatie – verkeer, leads & sales

In de praktijk blijken activaties vaak niet meer dan een reeks vluchtige interacties. Meer dan genoeg kansen dus voor een nieuwe benadering die voor blijvende verbindingen zorgt. Een mooi voorbeeld hiervan is de samenwerking van Brands Love People met Wibra, om Koningsdag kleurrijk te vieren met de actie ‘Krijtje Koning’. Wibra deelde ruim een half miljoen krijtjes uit en nodigde basisschoolkinderen uit om hun creaties online te uploaden om kans te maken op gave prijzen. Met activaties zoals deze wil Brands Love People verbindingen leggen, verhalen vertellen en emotie opwekken.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!